Przejdź do treści

Serwis oraz naprawa ekspresów do kawy w systemie door-to-door


Lub zadzwoń na naszą infolinię, gdzie przyjmiemy Twoje zgłoszenie:

Jak działamy?

Zgłoszenie naprawy

Wypełnij formularz na naszej stronie. Podaj swoje dane i szczegółowo opisz usterkę, oraz inne informację o których powinniśmy wiedzieć.

Wysyłka ekspresu

W odpowiedzi na swoje zgłoszenie otrzymasz list przewozowy do wydruku oraz krótki opis jak przygotować sprzęt do wysyłki. Możesz też wybrać opcję wysłania ekspresu z punktu DPD pickup

Naprawa

Po dostarczeniu przesyłki przez kuriera, Twój sprzęt zostanie wprowadzony do systemu a następnie zostanie zdiagnozowany, a koszty naprawy zostaną oszacowane.
Skontaktujemy się z Tobą w celu akceptacji kosztów naprawy.

Wysyłka

Po naprawie urządzenia, sprzęt testujemy i przygotowujemy do wysyłki zwrotnej. Po otrzymaniu zapłaty kurier dostarcza do Ciebie naprawione urządzenie a Ty znowu możesz rozkoszować się smakiem swojej ulubionej kawy!

Oferujemy pogwarancyjny serwis, konserwację oraz naprawę ekspresów do kawy marek:

Melitta, Nivona, Saeco, Philips, Jura, Delonghi, Krups, Siemens, Bosch oraz wiele innych.

Jak przygotować ekspres do wysyłki?

  1. Czyszczenie i Przygotowanie:
    • Przed zapakowaniem ekspresu, dokładnie oczyść urządzenie z ewentualnych resztek wody.
    • W miarę możliwości, opróżnij zbiornik kawy.
    • W okresie zimowym, niezwłocznie opróżnij układ wewnętrzny ekspresu z wody, aby uniknąć poważnych uszkodzeń urządzenia.
  2. Wybór Odpowiedniego Opakowania:
    • Optymalnym opakowaniem do wysyłki jest oryginalny karton, wypełniony materiałem dostosowanym do kształtu ekspresu.
    • Jeśli nie masz dostępu do oryginalnego opakowania, wybierz karton usztywniony, nieco większy od wymiarów ekspresu.
  3. Zapakowanie Spodu Kartonu:
    • Wyłóż spód kartonu materiałem styropianowym, na którym ekspres będzie stał.
  4. Wyłożenie Wnętrza Kartonu:
    • Wyłóż każdą ścianę wewnątrz kartonu materiałem styropianowym, aby zapewnić dodatkową ochronę.
  5. Owinięcie Ekspresu:
    • Owiń ekspres folią bąbelkową, aby zapewnić dodatkową ochronę przed uszkodzeniami.
  6. Zapakowanie Dodatkowych Akcesoriów:
    • Jeśli ekspres jest dostarczany z dodatkowymi akcesoriami, zaleca się zapakowanie ich w osobny woreczek.
  7. Ustawienie Ekspresu w Kartonie:
    • Umieść ekspres w kartonie w pozycji pionowej, zapewniając, że urządzenie jest sztywne i nie ma żadnych „luzów”.
  8. Uwaga w przypadku Transportu Kurierem:
    • Przy odbiorze ekspresu po naprawie od kuriera, otwórz paczkę przy kurierze i dokładnie sprawdź, czy urządzenie nie posiada uszkodzeń mechanicznych.
    • Umieść na kartonie widoczną naklejkę „Ostrożnie – Szkło – Nie rzucać!”, co jest kluczowe w przypadku ewentualnych reklamacji dotyczących uszkodzeń ekspresu w transporcie.

Dbałość o te procedury pakowania ekspresów gwarantuje bezpieczne i sprawne przesyłanie urządzeń oraz minimalizuje ryzyko ewentualnych uszkodzeń podczas transportu.

Kompleksowa konserwacja i przegląd urządzenia

Ile kosztuje naprawa Door-2-Door w naszym serwisie?

Koszt diagnozy i wysyłki w 2 strony jest stały i wynosi 99 zł brutto.

Jednak w przypadku zaakceptowania kosztu naprawy redukujemy go do 49 zł brutto, co stanowi opłatę za wysyłkę ekspresu do nas.
Koszt samej naprawy podajemy po wykonaniu działań diagnostycznych, ponieważ zależy to od zakresu prac oraz ceny części użytych podczas naprawy, ale w przypadku większości usterek zamyka się on w granicach kilkuset złotych.

Na najczęściej zadawane pytania:

Ile potrwa naprawa mojego ekspresu do kawy?

99% naszych napraw zamykamy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania urządzenia.

Czas naprawy ekspresu, uzależniony jest od wielu czynników. Między innymi od stopnia skomplikowania, popularności danego modelu, dostępności części, oraz zainteresowania usługą serwisową w danym okresie. Najpopularniejsze modele marek takich jak Delonghi, Saeco, Krups, Siemens naprawiamy najczęściej w ciągu tygodnia. W przypadku bardziej skomplikowanych napraw, lub długiej kolejki urządzeń naprawa może się przedłużyć o czym każdorazowo informujemy naszych klientów.

Ile kosztuje naprawa ekspresu?

Ostateczna cena naprawy oraz serwisu ekspresu wacha się od kiludziesięciu do kilkuset złotych. Zależy w głównej mierze od zakresu prac, oraz ilości części użytych do naprawy. Najdroższe są wymiany kluczowych elementów ekspresu, takich jak wymiana pompy wody, młynka do kawy, czy elementów zaparzających.

Co jeśli koszt naprawy przekracza wartość ekspresu.

Zdarza się to najczęściej w przypadku uszkodzeń elektroniki takich jak płyty główne, lub w przypadku bardzo starych maszyn.

W takim przypadku możesz zutylizować ekspres u nas, podpisując stosowne oświadczenie

Opłacić opłatę diagnostyczną w wysokości 99 zł oraz odebrać swój ekspres w stanie takim jak został do nas oddany.

Skorzystać z pomocy specjalistów sklepu www.ziarnokawy.pl, którzy pomogą dobrać odpowiedni nowy ekspres, udzielając rabatu za pozostawienie swojego w rozliczeniu.

Czy mogę otrzymać ekspres zastępczy na czas naprawy?

Ze względów logistycznych, na ten moment nie oferujemy ekspresów zastępczych dla klientów serwisu door-to-door

Czy potrzebujecie do naprawy akcesoriów, takich jak pojemniki na mleko, tacki ociekowe itp.

Tak, z reguły aby sprawdzić poprawność działania wszystkich parametrów ekspresu potrzebujemy do niego kompletu dodatków używanych na codzień, takich jak pojemniki, lub przewody mleczne. Wszystkie tacki ociekowe, pojemniki na fusy, czy zapasowe wylewki do kawy.

Jak dostarczyć do was ekspres?

Ekspresy przyjmujemy osobiście pod adresem ks. Grzegorza Augustynika 14 w Dąbrowie Górniczej.

Dodatkowo istnieje możliwość wysłania do nas ekspresu w oryginalnym opakowaniu, w takim wypadku prosimy o kontakt telefoniczny, przygotujemy dla Państwa kuriera.

Na terenie aglomeracji śląskiej jesteśmy w stanie odebrać ekspres od Państwa w cenie 59zł brutto

Jaki jest wasz obszar działania?

Oferujemy naprawę ekspresów klientom z całej Polski, jednak podstawą naszej działalności jest serwis ekspresów w województwie śląskim.

Nasza siedziba znajduje się w Dąbrowie Górniczej

Co piszą o nas nasi klienci:

Szymon Machura
Szymon Machura
2024-01-04
Polecam
szymon wojna
szymon wojna
2023-10-27
Serdecznie polecam! Oddawałem już trzy ekspresy. Wszystko zrobione na czas, każdy etap naprawy był ze mną konsultowany. Dodatkowo podczas naprawy ekspersu z biura Panowie uratowali życie naszym pracownikom zapewniając ekspres zastępczy. Dodatkowo polecam spróbować sprzedawanej tam kawy, jest po prostu REWELACYJNA i dostępna od ręki w bardzo wielu wariantach. Ogólnie sklep zaopatrzony jest świetnie! Daje 5 gwiazdek tylko dlatego że nie można dać więcej!!!
Andrzej Andrzej
Andrzej Andrzej
2023-10-11
Polecam
Biały . Tv
Biały . Tv
2023-09-14
Bardzo polecam ten serwis naprawa wykonana w ekspresowym czasie, pan Michał specjalista w swoim fachu szybka diagnoza i bardzo dobra cena naprawy. Na miejscu można zakupić bardzo dobra kawę oraz filtry do ekspresu. To miejsce zasługuje na taka ocenę :)
Ewa Szczot
Ewa Szczot
2023-09-11
Mój ukochany ekspres działa jak nowy. Profesjonalna i miła obsługa Panów, polecam serdecznie ten serwis.
Aneta Kowalik
Aneta Kowalik
2023-09-06
Szybka diagnoza i naprawa ekspresu. Obsługa bardzo dokładna i profesjonalna. Polecam.
Przemek Gagol
Przemek Gagol
2023-09-04
Szybki serwis. Wzorowy kontakt z klientem. Jestem bardzo zadowolony.

Zgłoś naprawę online lub telefonicznie:

Wybierz jedną z poniższych metod zgłoszenia, a my zajmiemy się resztą.

kontakt@ziarnokawy.pl

ul. ks. Augustynika 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Podaj ulicę, numer, kod pocztowy oraz miejscowość
Podaj markę oraz model ekspresu, np Krups EA89
Opisz dokładnie, jakie nieprawidłowości zostały zaobserwowane w związku z działaniem urządzenia, oraz co dodatkowo powinniśmy wiedzieć. Napisz: Skąd cieknie, co nie działa, jaką kawę robi
Jesteś
Preferowany kurier
(opcjonalnie)
Zgody